LET OP! Deze website maakt gebruik van cookies en soortgelijke technologieën. Door verder browsen, het gebruik van cookies op deze site aanvaardt u.

Ik accepteer

De 6 waarden die de teams van SCP met elkaar verbinden

gepubliceerd op 10 juli 2018
Ontdek de 6 waarden die de teams van SCP met elkaar verbinden. Ze zijn het resultaat van vele maanden van discussies over het betreffende onderwerp en bepalen continu de relatie die wij met de klant willen opbouwen en met een ieder van u:
  • Service is het DNA van SCP

Als distributeur is de belangrijkste taak van elke werknemer van SCP om al onze klanten een buitengewone kwaliteitsservice te bieden waarbij continu naar perfectie en naar efficiëntie gestreefd wordt.

  • Solidariteit

Deze solidariteit en deze verbondenheid wordt door ons hele interne team gedeeld, maar als distributeur zijn wij solidair met zowel onze leveranciers als met onze klanten.

  • Inzet

Het enthousiasme en de wil om samen met onze partners vooruitgang te boeken. De trots van het team om bij SCP te horen stimuleert om verantwoordelijkheden te nemen en initiatief te tonen.

  • Prestaties

Onze teams zijn resultaatgericht, houden van overwinningen en competitie. Onze resultaten zijn de garantie van duurzaamheid voor onze klanten, leveranciers en werknemers.

  • Respect

Voor bepaalde regels zoals loyaliteit, integriteit, eerlijkheid en discipline die door onze teams nageleefd worden, om het vertrouwen van onze klanten, leveranciers en werknemers te behouden, dit alles met bescheidenheid en constante verbetering.

  • Plezier

De beste manier om goed werk te leveren is om je werk leuk te vinden. Je werkt beter wanneer je je goed bij je werk voelt en plezier in je werk hebt. Gezelligheid, verbondenheid, communicatie zijn allemaal succesfactoren voor onze teams die ter beschikking staan van onze klanten.

Contact